Nyheder

nyheder

Arbejdsdag i rideklubben
lørdag d. 20/4-24
Kl. 08.30 (til ca. 12.00)

Det vil være så super dejligt, hvis rigtig mange af jer ryttere og også jeres forældre (da vi jo har brug for mange hænder, der kan og vil tage fat) vil deltage i klubbens arbejdsdag. Formålet med denne dag er at få lavet nogle tiltrængte opgaver i rideklubben, både ude og inde i stalden, og også at I ryttere kan styrke jeres sammenhold, også udenfor ridetimerne og have nogle hyggelige timer sammen.

Vi starter alle sammen med at spise rundstykker (klubben er vært med rundstykker/kaffe/cacao etc) kl. 08.30 i værkstedet eller udenfor på gårdspladsen, og herefter går vi i gang med de forskellige opgaver. Vi forventer, at vi er færdige ca. ved middagstid.

Følgende opgaver, håber vi på, at vi kan få løst på denne lørdag. Der er nok til alle.

  • Rydde op, fjerne ukrudt på udenomsarealerne og sætte væk til at køre på genbrugspladsen
  • Vaske vinduer i stalden samt på dommerskuret
  • Rengøring af dommerskur
  • Skovle hovslag og samle sten på ridebanerne (tag gerne selv skovl med)
  • Fjerne ukrudt på ridebanen (medbring gerne hakkejern)
  • Lettere oprydning af saddelrum, foderrum, rytterstue og høloft.
  • Rengøring af springmateriale, samt oprydning af springskur
  • Beskære langs hegnene med buskrydder. (medbring gerne ekstra buskrydder)
  • Tjekke og lave strømhegn langs foldene.
  • Flytte hegnet og lave nye rør til disse på cafeteriafolden.
  • Ordne udenfor dommerskuret og bænken

 HUSK AT MØDE TIL ARBEJDSDAG I ”GAMMELT TØJ”

Tilmelding til arbejdsdag senest onsdag 17/4-24 og sedlen bedes afleveret i postkassen i foderrummet eller send mig en SMS på tlf: 20465714 med HUSK NAVNENE og antal.

KLIP—————————————————

Skriv venligst navnene på de, der kommer fra din familie lørdag 20/4-24 – og grunden til dette er, at I alle bliver inddelt i hold, og så er det jo godt at vide navnet, på de der kommer, og ligeledes kan vi bedre beregne morgenbrød.

 NAVN rytter     ___________________________   

NAVN mor       ___________________________

NAVN far           __________________________    

NAVN søskende _________________________

Vel mødt
Hilsen      ÅSNR Rideklub     Bestyrelsen

OBS. Ny klubaftale
Gælder fra 1/1-2024

Klubaftale med Højlund Mølle.

Kære medlemmer af ÅSNR.

Vi som Rideklub har det sidste års tid haft et samarbejde med Højlund Mølle (https://hojlund.dk).
I denne aftale er også nogen gode fordele for jer som medlemmer.

  • 20% rabat på ridetøj-og udstyr til eget forbrug.
  • 10% rabat på hestefoder til eget forbrug.
  • 10% rabat på tilskud og plejeprodukter til eget forbrug.

Alt dette gælder for lagerførte varer i butikkerne, IKKE i webshoppen.

Gælder IKKE i forvejen nedsatte varer og kan IKKE kombineres med andre rabatter og tilbud.

For at handle fremadrettet hos Højlund Mølle kræves et medlemsbevis. Dette kan I få lavet ved henvendelse til ÅSNR. Kontakt Trine Yndgaard på mailadresse:  t-yndgaard@hotmail.com, med oplysninger om fornavn, efternavn samt medlemsnummer. Medlemsbeviset kan afhentes efter aftale i ÅSNR eller på adressen: Lensvej 34, Sdr. Højrup, 5750 Ringe. Vi sender IKKE medlemsbeviser. Ved yderligere spørgsmål kontakt: +45 20465714.

Husk at vi har ½ årligt medlemskab, derfor skal dit medlemsbevis fornyes, dette skal du selv sørge for ved at kontakte ovenstående mailadresse.

Desværre oplever de hos Højlund Mølle en del udfordringer som f.eks. medlemmer der ikke kan bevise deres medlemskab af en rideklub. Vi håber at alle vil respektere ovenstående.

Samarbejdskontrakten vil blive annulleret hvis et medlem tages i at misbruge fordelene. Det går ikke kun ud over det enkelte medlem, hele aftalen ryger, både for andre medlemmer samt selve rideklubben, der derved mister vi en lang række fordele og rabatter på indkøb af materialer til klubbens drift.

Mvh bestyrelsen i ÅSNR

OBS… Kommunerne har ændret i ferieplanen hvilket betyder at undervisningen i ridekluben efter sommerferien først starter mandag d. 14/8-23.